Biobellinda Kafasına Göre Fiyat Değiştiriyor!

Biobellinda Kafasına Göre Fiyat Değiştiriyor!

biobellinda hakkında şikayet
Biobellinda kullanıcı şikayetleri

Değerli site ziyaretçilerimiz, bu kategoride –Biobellinda hakkında şikayetler– şikayet sitelerinde gördüğüm Biobellinda şikayetleri konusunda ben bir Biobellinda ekip lideri olarak tamamen kendi şahsi tecrübelerim ve düşüncelerim doğrultusunda tamamen objektif bir şekilde cevap vermeye çalışacağım.

Zaten sadece birkaç şikayet sözkonusu olmuş, onların da bazılarının muhtemelen rakip firmalarda temsilcilik yapan vicdan ve dürüstlük mefhumundan nasibini almamış, çıkarları doğrultusunda hırslarının esiri olmuş kişiler tarafından yapıldığını siz de çok rahat anlayacaksınız.

Alınan şikayet yazılarının noktasına, virgülüne dahi dokunulmadan aynen yayınlıyoruz. Altında da benim cevabımı bulacaksınız.

Şimdi geçelim Biobellinda hakkında yapılan bir şikayet yazısına…
Biobellinda şikayetleri, biobellinda hakkında şikayetler,biobellinda şikayet var,biobellinda şikayet ve memnuniyet,biobellinda kullanıcı şikayetleri.

Biobellinda Kafasına Göre Fiyat Değiştiriyor!

Biobellinda şikayetleri
Biobellinda kullanıcı şikayetleri hakkında

Kafasına göre fiyatları değiştiren ve abonelere sadece kuru bir SMS ile bilgilendirme yapan bir firmasınız. Madem fiyat değişikliği sağlayacaksınız normal olan yeni kataloğun abonelere gönderilmesidir. Bana sadece fiyatlarımız değişti diye mesaj atıp fiyatları fahiş bir şekilde arttırmak ne kadar doğru!

Acil dönüş bekliyorum. Konu ile ilgili çağrı merkezinizi aradığımda umursamaz tavırlar takınan temsilcinizden şikayetçiyim Eski katalog üzerinden sipariş aldım! Sonuç fiyasko!

Biobellinda hakkında şikayet konusuna CEVAP

Şirketler gelir gider dengesini sağlamak amacıyla ihtiyaç halinde zaman zaman fiyat değişikliğine giderler. Doğrudur, Biobellinda’da zaman zaman indirimler yaptığı gibi, doğal olarak zaman zaman da fiyatlarda artış yapmaktadır. Örneğin, marketten aldığım çayda bile her gittiğimde fiyat farklılığıyla, artışıyla karşılaşmaktayım. Bunu ev hanımları çok iyi bilir.

İtiraf etmeliyim ki yapılan zamlar bu işten para kazanmaya çalışan biri olarak benim de hoşuma gitmiyor. Yalnız şunu da söylemeliyim ki ben Biobellinda ailesine 2008 yılında katıldım. Ve yanlış hatırlamıyorsam bi 3-4 yıl kadar Biobellinda ürünlerine hiç zam yapmamıştı. Demek ki o dönemde buna ihtiyaç duymuyordu. Ancak şimdi gerek ülke ekonomisindeki dalgalanmalardan, gerekse artık daha büyük bir şirket olması, kocaman bir üretim fabrikası ve yüzlerce çalışanı olması, ayrıca müşteri potansiyelini arttırma, üyelerini daha iyi bilgilendirmeye yönelik sosyal projelere daha fazla yer vermesi nedeniyle fiyat artışına gitmek zorunluluğu doğmuş olabilir. Bu yüzden anlamaya çalışıyorum.

Yalnız ben bu şikayette bir art niyet seziyorum. Nedenine gelince, hanımefendi demiş ki “fiyatlarımız değişti diye mesaj atıyorsunuz, ben eski katalog üzerinden sipariş aldım sonuç fiyasko!”

Mesaj atarak üyelerini bilgilendirmesinin neresi yanlış? Bilgilendirmese o zaman da haberim bile yoktu denirdi. Bir firmanın fiyat artışına gideceği zaman müşterilerinden ya da üyelerinden onay alması nerede görülmüş Allah aşkına 🙂 Ne yani sizden izin mi alacaktı? Lütfen komik olmayalım, biraz gerçekçi olalım. Çamur atarken bile…

Biobellinda şikayetleri, biobellinda hakkında şikayetler,biobellinda şikayet var,biobellinda şikayet ve memnuniyet,biobellinda kullanıcı şikayetleri

Ve son olarak söylediği şey art niyet hissediyorum diye düşünmeme sebep olan cümle. Demiş ki “eski katalog üzerinden sipariş aldım, sonuç fiyasko!”

Neden efendim? Bizim kataloglarımızda fiyat yazmıyor ki! Dolayısıyla yeni bir kataloğa ihtiyaç yok. Neden katalog göndersin durduk yere?

Firma size mesajla bildirmiş fiyatların değiştini. Bi zahmet üyelik sayfasına girip yeni fiyatların listesini yazabilirdiniz veya bir kırtasiyeden çıktısını alabilirdiniz bu işi iş olarak yapıyorsanız. Bir çıktı fiyatı 50 kuruş altı üstü. En kötü ihtimalle menejerinizden yardım alabilirdiniz.

Sonuç olarak ya bir sinirle, ya da kötü niyetli olarak, baltalamak adına yazılmış bir Biobellinda hakkında şikayet konusu olduğunu düşünüyorum. Böyle basit davranışlar sergileyerek yüzbinlerce memnun kullanıcısı olan bir şirketi batırmak imkansızdır, enerjinizi başka yere harcamanızı tavsiye ederim.

Benim bu konuda söyleyeceklerim bunlar sevgili ziyaretçiler. Takdir sizin…

Sevgilerimle…

Nermin Ay

Bir problemle karşı karşıya gelindiğinde ona çözüm bulup ilerlemek yerine, sorun hakkında şikayet etmenin daha kolay olması. Bu sorunu sadece bu şikayet eden bayan yaşamadı, binlerce kişi yaşadı ama şikayet 1 kişiden geldi. Enteresan 😀

 

 

 

 

 

Biobellinda şikayetleri, biobellinda hakkında şikayetler,biobellinda şikayet var. Biobellinda şikayet ve memnuniyet,biobellinda kullanıcı şikayetleri

Gelen Aramalar:

biobelinda sikayet

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*